Montag, 23. August 2010

My little fimo collection

I discovered a new art for myself, this weekend. Fimo. This are my first creations, and  I must say, I am a little proud. Right now I am wearing the rosé collection, rose ring and earrings.

May I present my first little fimo jewelry collection:


 Cupcake charm on a leather necklace
( made for my sister)


Rosé Rose ensemble 
(earrings and ring)


Red Rose ensemble
(ring and earrings)


I hope you like it.
If anyone is interested in having their very own rose ensemble, cupcake charm or whatever, I would love to make something really special for you!
Please contact:
sara.bisonni@bluewin.ch

Love, Lotta


Kommentare:

  1. Ich bewundere immer wieder, wie man so etwas filigranes und kleines selbst formen kann. Ganz toll! :D

    AntwortenLöschen
  2. love the cream rose ring! how much would it be if you made one for me?
    xo

    AntwortenLöschen
  3. Thanks for the lovely comments, girls!
    You can buy my jewelry here:

    http://www.kleiderkreisel.de/foren/-biete-sonstiges/31458-meine-kleine-fimo-schmuck-kollektion

    or just contact me : sara.bisonni@bluewin.ch

    xoxo Lotta

    AntwortenLöschen
  4. Meine Fimo-Sachen sehen nicht ganz so Top aus. :D Aber für die Rosen hattest du diese Ausstechformen, oder?

    AntwortenLöschen
  5. Nein, das ist alles pure Handarbeit, liebe Heng =)

    AntwortenLöschen
  6. Oha, also wenn alles pure Handarbeit ist: Hut ab. :O :)
    Die sehen wirklich toll auch, ich hätte nicht gedacht, dass man so fein und genau arbeiten kann. Du hast's drauf. xP

    AntwortenLöschen

Hallo! Schön das du dir die Zeit nimmst und mir einen Kommentar hinterlässt.
Bloss nicht schüchter sein, ich freue mich sowieso! Wenn du mir sonst lieber (oder auch) auf anderem Wege eine Nachricht hinterlassen möchtest, tu das via sara.bisonni@bluewin.ch

<3